Jak skutecznie promować markę na TikTok’u?

Jak skutecznie promować markę na TikTok’u?

Jesteśmy agencją marketingu sportowego. Czy zatem twierdzimy, że promocja firm na TikTok’u poprzez sport działa? No pewnie! 🔥

Jak skutecznie promować markę na TikTok’u?

Sport jest przepisem na sukces jeżeli chcesz realizować kampanię marketingową! 📈 Dlaczego warto docierać do odbiorców TikTok’a?

6 kwietnia 2020 r. nasi pracownicy podjęli decyzję o utworzeniu kanału @ekstraklasatrolls na tej platformie. Na początku zaczęli wstawiać memy, głównie w kontekście przerwy w sporcie spowodowanej początkami lockdown’u. Filmiki początkowo miały 1800-2000 wyświetleń. Po miesiącu działania na kanale wchodzimy rano w statystyki, patrzymy, a tutaj jeden z TikTok’ów zgarnął ćwierć miliona wyświetleń! 🔥 O wyświetlenia w kolejnych filmach nie musieliśmy się martwić!

Minęło półtora roku od uruchomienia @ekstraklasatrolls. Przyszedł czas na kolejny krok w budowie naszego contentu. Do współpracy zaprosiliśmy Huberta Hałasa, jednego z najpopularniejszych sportowych TikTokerów w Polsce. Hubert zbudował kanałowy kontent na bazie piłkarskich ciekawostek z Polski i ze świata, które uzyskały wysokie uznanie. Na tyle wciągnęło naszych odbiorców, że po zaledwie 14 filmach z Hubertem przekroczyliśmy milion wyświetleń! 📱

Jak zbudować korzyść dla marek? 🤔

Nasz prowadzący świetnie zestawił trendy, które generują popularność aplikacji do bieżących wydarzeń sportowych. Bardzo ważnym czynnikiem decydującym o sukcesie na TikTok’u jest dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Popularność apki stale rośnie wśród najmłodszych (ale nie tylko!) użytkowników, a to szalenie ważny argument. Starzejąca się dotychczasowa grupa odbiorców jest problem, któremu próbować podołają firmy z różnych branż. Produkt musi być na tyle dopasowany do młodego odbiorcy, by za kilka miesięcy/kilka lat podejmując samodzielne decyzje zakupowe wybrał nasze świadczenia.